zondag 16 mei 2010

white fang week 18/19



Fang week 18/19,
het word al een grote jongen, dat is zeker. En hij heeft er ook een vriendje bij. een Franse bulldog Fawn gekleurd reutje, die de naam Yoda draagd. mijn moeder heeft hem voor haar verjaardag gekregen, en fang vind hem awesome. we beperken alleen het fysieke contact en beetje. omdat fang erg groot is, en zijn eigen krachten nog niet kent. hoewel hij toch erg voorzichtig doet. dat viel me al wel op.
we maken groetere wandelingen, en lopen langs het water richting een heuvelachtig landschap met veel gras en ook aan het water. hij geniet daar erg van, en staat sochtends al te trappelen. xD
hij houd van beweging (logische) maar kan ook ontzettend lui zijn. dan is hij met geen heftruck te verplaatsen.
s'avonds vertrek ik vaak naar mijn kamer, dan ligt Fang in zijn bench, uit zichzelf. deurtje staat gewoon open. dat vond ik eerst wel apart om te zien. xb hij is dol op zijn bench.
het weer is heerlijk, veeel warmer al. hahah.
en we hebben de tuin opgeknapt met gaas zodat Fang niet kan weglopen, hij loopt dan lekker los achterbuiten.
natuurlijk word er ook veel getraind. jahaaa. school gaat thuis ook door.
hij kan zowat alles al wat ik hem heb geleerd. hij pikt dingen snel op, en voert ze dan ook goed uit.
het lopen aan de lijn zonder trekken gaat nu perfect. eerst trok hij teveel, dat ik er helemaal gek van werd, maar nu is het kwartje gevallen. hij loopt netjes naast me.
yay, mission acomplished (of zoiets)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten