dinsdag 11 mei 2010

Fang's nieuwe huis


De reis van Hattem (waar Fang vandaan kwam) naar friesland was lang, en het eerste kwatiertje heeft hij ook duidelijk laten weten dat hij niet van auto's houd. hahah. daarna viel hij in slaap en was de rest rest van de reis zoet en had geen kik meer gegeven.

toen we bij mij thuis aankwamen zette ik hem even in het gras, en de brave jongen deed meteen een plasje. begin van de zindelijkheid!

Ik bracht hem naar binnen en meneertje ging meteen op onderzoek uit, en was totaal niet bang.

we hebben de andere hondjes even in hun benches boven gezet zodat Fang eerst even rustig kon wennen. hij hield (en houd nog steeds) van knuffelen en kusjes geven.


de nacht ging ook fantastsich. ik heb een hele grote bench waar Fang in slaapt, naast mijn bed staan. hij had eventjes gepiept, en heeft nooit meer een kik gegeven. zijn bench is zijn domein xD

Geen opmerkingen:

Een reactie posten